Praca: Główny specjalista


Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144765

Warunki pracy

Proponowane wynagrodzenie dotyczy pełnego etatu.


Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją.


W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • Identyfikuje obszary potencjalnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu, sporządza plany kontroli wewnętrznych
  • Przeprowadza kontrole wewnętrzne zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, a także w miarę potrzeby kontrole doraźne
  • Opracowuje roczny plan kontroli wewnętrznej w oparciu o analizę ryzyka
  • Opracowuje i przedkłada Kierownictwu Urzędu i kierownikom kontrolowanych komórek protokoły, sprawozdania i notatki służbowe z przeprowadzonych kontroli
  • Monitoruje terminowość realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz przedkłada Kierownictwu Urzędu okresowe sprawozdania z działalności kontrolnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy przeprowadzaniu kontroli
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość ustaw: Prawo o miarach, Prawo probiercze, Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej, o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • Znajomość Kodeksu postępowania, administracyjnego
  • Znajomość krajowych i międzynarodowych standardów dotyczących kontroli i zarządzania ryzykiem
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizowania dostępnych informacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętności: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacji na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
APLIKUJ TERAZ