Praca: Lider zespołu ds. ryzyk bankowych
- Koordynacja pracy zespołu.
- Koordynacja pozyskiwania, gromadzenia oraz weryfikacji danych niezbędnych do analizy i oceny ryzyk związanych z działalnością Banku.
- Koordynacja przeglądów i walidacji stosowanych modeli, makr i formuł wykorzystywanych do monitorowania ryzyka.
- Przygotowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykami występującymi w działalności Banku.
- Monitorowanie zmian w przepisach zewnętrznych (krajowych i europejskich) mających wpływ na pomiar i zarządzanie ryzykiem w Banku.
- Sporządzanie analiz i raportów, w tym dla Zarządu i Rady Nadzorczej.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: matematyka, statystyka, ekonomia).
- Min. 3 lata doświadczenia w koordynacji pracy wieloosobowego zespołu.
- Umiejętność zarządzania zespołem.
- Umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów.
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
- Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem ryzykami bankowymi (płynności/ stopy procentowej/ kapitałowym/ kredytowym).
- Możliwość rozwoju w zespole ekspertów pod okiem osób z wieloletnim doświadczeniem
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Wsparcie zespołu, know-how, pomoc przełożonych
- Kartę MultiSport dla Ciebie i Twoich bliskich na korzystnych warunkach
- Opartą na współpracy i rozwoju kulturę organizacyjną
- Udział w Programie nauki języków obcych
- Atrakcyjną lokalizację – blisko Starego Rynku
- Stabilne zatrudnienie w instytucji finansowej
- Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
- Masz już doświadczenie w koordynacji pracy zespołu?
- Czy może…
jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz wykorzystać swoje umiejętności?
Najnowsze komentarze