Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144850

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korupcją.
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Wdraża program FERS w zakresie zapewnienia zgodności projektów z założeniami i przepisami programu oraz obsługuje projekty konkurencyjne i niekonkurencyjne, w tym: przygotowuje i aktualizuje dokumenty (np. Roczne Plany Działania, założenia i regulaminy naboru, kwalifikowania wydatków, kontroli, sprawozdawczości etc.); przeprowadza konsultacje i uzgodnienia; monitoruje postęp rzeczowy i finansowy w realizacji projektów (w tym: weryfikuje wnioski o płatność); rozpatruje wnioski o zatwierdzenie zmian w projekcie; współpracuje podczas kontroli i audytów Departamentu z uprawnionymi podmiotami.
  • Bierze udział w przygotowywaniu Regulaminów wyboru projektów konkurencyjnych i niekonkurencyjnych, a także w ogłaszaniu i prowadzeniu naborów wniosków o dofinansowanie projektów FERS, w tym: współpracuje przy przygotowywaniu regulaminów wyboru; nadzoruje procedury wyboru projektów; prowadzi negocjacje, rekomenduje wnioski o dofinansowanie realizacji projektów; przygotowuje do podpisania umowy/decyzje/porozumienia o dofinansowanie realizacji projektów.
  • Ocenia projekty konkurencyjne i niekonkurencyjne FERS, w tym: merytorycznie ocenia projekty.
  • Prowadzi analizy dotyczące monitorowanych projektów, w tym: gromadzi dane; analizuje zgromadzone dane.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy strukturalnych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­Znajomość FERS oraz Szczegółowego Opisu Priorytetów FERS
  • ­Znajomość Europejskiego Funduszu Społecznego plus
  • ­Wiedza z zakresu polityki spójności Unii Europejskiej
  • Znajomość zagadnień z obszaru dialogu społecznego, polityki społecznej i rynku pracy
  • Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 z dnia 4 lutego 2011 r.
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
  • ­Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ