Praca: Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)


Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)
Lokalizacja: Kraków

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Tryb pracy: hybrydowy

Zadania:
  • przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej
  • analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy
  • aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz
  • monitorowanie oraz raportowanie stanu należności
  • sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz ad hoc
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne w zakresie finansów
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w kontrolingu, raportowaniu zarządczym, analizach finansowych (doświadczenie zdobyte w sektorze telekomunikacyjnym będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobra znajomość MS Excel oraz Power Point
  • znajomość narzędzi wspomagających budżetowanie (znajomość systemu Cognos TM1 lub podobnych rozwiązań OLAP będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1), w tym znajomość Business English
  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, gotowość do pracy z dużą ilością danych
  • samodzielność w działaniu
  • rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji i współpracy
To oferujemy:
  • ciekawa i pełna wyzwań praca w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • hybrydowy model pracy (biuro/dom)
  • atrakcyjny system premiowania
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • prywatna opieka medyczna
  • szeroka oferta szkoleniowa
  • bezpłatna nauka języka angielskiego
  • możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
  • platforma benefitowa
  • karta sportowa
  • dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
  • pożyczki na cele mieszkaniowe
  • dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
  • program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
  • dofinansowanie wypoczynku
  • płatny program poleceń pracowniczych
  • akcje charytatywne
  • integracje, wycieczki, rajdy górskie
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Program rekomendacji pracowników
  • Pakiet medyczny I ubezpieczenie na życie
  • Platforma ze-bookami I audiobookami
  • Platforma benentowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
  • Oferta szkoleniowa
  • Spotkania integracyjne, wolontariat
  • Inicjatywy dobroczynne I proekologiczne
Czy wiesz, że to dzięki Emitel od dziesiątek lat sygnały telewizyjne i radiowe mogą być odbierane we wszystkich polskich domach? Jesteśmy głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w kraju. Świadczymy usługi cyfrowej emisji naziemnej oraz transmisji sygnałów telewizyjnych i radiowych. Wdrażamy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, budujemy infrastrukturę sieciową i dostarczamy rozwiązania z dziedziny IoT.

Naszą siłą jest pełen pasji i zaangażowania Zespół, który tworzą specjaliści w zakresie radiodyfuzji, telekomunikacji, energetyki, teleinformatyki, projektowania i utrzymania sieci, zarządzania projektami inwestycyjnymi, jak również specjaliści z obszarów wspierających.

Jako pracodawca byliśmy wielokrotnie wyróżniani, zyskując tytuły Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Corocznie już od kilku lat jesteśmy wyróżniani prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER POLSKA.

Działamy w oparciu o cztery wartości, którymi są: pozytywna energia i entuzjazm w działaniu, poszukiwanie prostych rozwiązań, poczucie pilności oraz potrzeba rozwoju i ciekawość świata. Naszym obecnym i przyszłym pracownikom oferujemy wyjątkowe miejsce do pracy, którego głównymi elementami są przyjazne środowisko pracy, możliwości rozwoju oraz troska o różnorodne potrzeby.
APLIKUJ TERAZ