Praca: Asystent / Specjalista do spraw administracji sprzedaży
- Obsługa transakcji handlowych.
- Wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych.
- Zaangażowanie i chęć do pracy.
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office.
- Dobra umiejętność organizowania pracy.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Interesującą i pełną wyzwań pracę u cenionego pracodawcy.
- Wsparcie oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracy.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Pracę w gronie doświadczonych profesjonalistów w atmosferze wzajemnej współpracy.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna i pakiety sportowe.
Najnowsze komentarze