1. Bieżące monitorowanie działań zewnętrznych i dostępności funduszy umożliwiających pozyskiwanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych w tym Unii Europejskiej.2. Analiza potrzeb społecznych na terenie Gminy pod kontem pozyskania finansowych środków zewnętrznych.3. Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków, w tym danych charakteryzujących społeczno - gospodarczy rozwój gminy Zelów, danych dotyczących budżetu, projektów inwestycyjnych itp.4. Przygotowywanie, przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy, wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich bieżącej obsługi – w zakresie adekwatnym do charakteru realizowanych działań.5. Opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wnios
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:co najmniej 3- letni staż pracy, obsługa komputera MS Office
Miejsce pracy:Zelów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia:Praca poniedziałek - piatek 7.30-15.30
Najnowsze komentarze