Praca: Główny specjalista


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149994

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Księguje dokumenty dotyczące wydatków budżetowych z różnych źródeł finansowania tj. m.in. rezerw celowych, finansowanych lub współfinansowanych ze środków europejskich oraz innych źródeł zagranicznych, w układzie tradycyjnym i zadaniowym,
  • Księguje w systemie finansowo - księgowym zobowiązania i wyciągi bankowe,
  • Księguje zaangażowanie wydatków budżetowych na podstawie otrzymanych od wydziałów merytorycznych comiesięcznych informacji,
  • Sporządza sprawozdania budżetowe (miesięczne, kwartalne oraz roczne) w ujęciu tradycyjnym klasyfikacji budżetowej oraz ujęciu zadaniowym w oparciu o wytyczne Ministra Finansów oraz wprowadza do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa „TREZOR" dane dotyczące sprawozdań,
  • Sporządza informacje, zestawienia, specyfikacje wydatków budżetowych, na podstawie ewidencji księgowej,
  • Uzgadnia salda kont księgowych dotyczące wydatków budżetowych oraz salda rozrachunków publicznoprawnych,
  • Uczestniczy w tworzeniu wewnętrznych procedur oraz koncepcji realizacji zadań zasad dotyczących zasad prowadzenia rachunkowości jednostki,
  • Przygotowuje dokumenty księgowe do archiwizowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 3 lata w obszarze rachunkowości budżetowej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu bardzo dobrej znajomości ustaw: -o rachunkowości, -o finansach publicznych, - o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, -o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych,
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa w praktyce, organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia, komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości: ustawy o Policji w zakresie dotyczącym organizacji Policji,
APLIKUJ TERAZ