Praca: Pracownik ds. obsługi umów na dostawy i usługi w branży automatyki
- rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki,
- przygotowanie dokumentów i zgód korporacyjnych dla przeprowadzenia postępowania,
- wsparcie komórek ds. zakupów przy przeprowadzaniu postępowań na asortyment strategiczny poprzez udział merytoryczny w pracach Komisji przetargowej,
- nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk,
- bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz kontrahentami (producentami)
- w zakresie realizacji umów,
- przygotowanie sprawozdawczości z realizacji zawartych umów,
- ocena dostawców w celu ciągłego doskonalenia zasad współpracy.
- wykształcenie wyższe techniczne (w trakcie studiów),
- praktyczna wiedza zawodowa w zakresie automatyki kolejowej,
- znajomość zamówień publicznych w tym negocjacji handlowych,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę,
- charakter obowiązków, wymusza w dużym zakresie samodzielność rekomendowanych decyzji, organizacji pracy, określania bieżących priorytetów oraz współprace z rozproszonymi jednostkami organizacyjnymi Spółki poprzez kontakt za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji.
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w specjalności automatyka lub ruch kolejowy,
- udział w pracach Komisji Przetargowej o udzielenie zamówień publicznych na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych (doświadczenie po stronie Zamawiającego).
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Najnowsze komentarze