Praca: Specjalista
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa.
Budynek 2 - kondygnacyjny bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Nadzoruje wcześniej zaplanowane remonty, konserwacje budynków i pomieszczeń w ramach wykonawstwa własnego, usuwanie awarii w celu zapewnienia właściwych warunków pracy funkcjonariuszy i pracowników
- Organizuje, nadzoruje przeglądy obiektów budowlanych i instalacji w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji oraz terminową legalizację sprzętu, przyrządów, urządzeń, będących w ewidencji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej
- Kieruje, organizuje, codziennie przydziela zadania i nadzoruje prace personelu sprzątającego w kompleksie Komendy Morskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi ewidencję czasu pracy podległych pracowników
- Analizuje potrzeby konserwacyjne z uwzględnieniem wniosków wynikających z protokołów przeglądów stanu technicznego obiektów, zaleceń pokontrolnych, potrzeb służbowych w obiektach administrowanych przez MOSG oraz uzgadnia propozycje do planu remontów i konserwacji przewidzianych do realizacji systemem zleconym lub wykonawstwem własnym
- Przygotowuje stosowną dokumentację (w tym notatek z rozeznań rynku, zleceń, umów) w celu usunięcia stwierdzonych w czasie przeglądów zagrożeń dla właściwego użytkowania obiektów
- Prowadzi analizę potrzeb Oddziału, dotyczącą zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie
- Opracowuje wnioski do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na dostawę mediów do obiektów administrowanych przez MOSG
- Sporządza wnioski (zgłoszenia, zawiadomienia) oraz przygotowuje pisma do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej w celu uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowalnych (zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości
- Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów p.poż
- Obsługa komputera (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny)
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Komunikatywność, terminowość
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Uprawnienia budowlane
Najnowsze komentarze