Praca: Project Controller
- Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów
- Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych finansowych statusu projektów wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- Przygotowanie forecastów i Pipeline projektowego we współpracy z działem projektowym
- Analiza wyników obszaru, raportowanie odchyleń od planu oraz wykonania Gap Action Planów
- Odpowiedzialność za informację finansową obszaru w sposób zapewniający kompletność, spójność i bezbłędność
- Rozliczanie długoterminowych projektów kapitałowych w oparciu o WIP
- Zarządzanie CFF
- Wdrażanie, usprawnianie procesów, procedur i narzędzi w obszarze Projektów Kapitałowych
- Doświadczenie zawodowe w Controllingu, Finansach lub Księgowości
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy
- Silna orientacja na zrozumienie istniejących procesów biznesowych, zdolności analityczne i chęć zdobywania nowej wiedzy
- Zaangażowanie w zadania na poziomie operacyjnym
- Wiedza finansowa, umiejętność analizy dokumentów i umów
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
- Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Nowoczesne środowisko pracy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Ambitną rolę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Prywatną opiekę medyczną, możliwość wykupienia karty sportowej, ubezpieczenia na życie
- Model pracy: hybrydowy (2 dni zdalne, 3 dni stacjonarne)
Najnowsze komentarze