Praca: Pracownik do spraw finansów


Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Pracownik do spraw finansów
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/24/1190
OBOWIĄZKI:
Kontrola budżetu oraz płatności, koordynacja z działem zakupów w celu monitorowania wydatków na materiały i usługi, utrzymywanie harmonogramu płatności oraz kontrola terminów, pomoc w tworzeniu budżetu rocznego oraz monitorowanie jego realizacji, utrzymywanie porządku w dokumentach finansowych i umowach, utrzymywanie kontaktów z dostawcami w celu wyjaśniania kwestii płatności i faktu.Godziny pracy: 8.30-16.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: Obsługa programu Excel
Uprawnienia: obsługa programu SAP


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie lub wyższe w dziedzinie ekonomii, finansów, rachunkowościumiejętności: Umiejętność efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem, zdolność do efektywnej komunikacji z dostawcami oraz współpracownikami, umiejętność utrzymywania porządku w dokumentach finansowych, umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów finansowych, współpraca z różnymi działami w firmie, zwłaszcza z działem zakupów, precyzyjność w pracy z danymi finansowymi i dokumentacją, umiejętność analizy danych finansowych i wyciągania wniosków, zrozumienie przepisów dotyczących finansów i rachunkowości, umiejętność pracy z programami do zarządzania finansami (np. SAP, Excel), umiejętność planowania, monitorowania i kontrolowania budżetu, umiejętność efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem;doświadczenie zawodowe: doświadczenie w obszarze finansów i umiejętność obsługi systemów księgowych;znajomość języków obcych: Znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego - poziom komunikatywnyoraz języka polskiego

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ