Praca: Specjalista
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Izby Administracji Skarbowej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek dostosowany do osób z niepełnosprawnością ruchową.
Zakres zadań
- Oblicza i ewidencjonuje w systemie kadrowo-płacowym wynagrodzenia, zasiłki z ubezpieczenia społecznego i inne świadczenia (w tym - pozapłacowe) dla pracowników i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz sporządza listy płac w celu dokonania wypłat w prawidłowej wysokości - w zakresie wskazanych jednostek organizacyjnych albo ich części bądź wybranej grupy pracowników (IAS, MUCS, pracowników spoza korpusu służby cywilnej i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
- Oblicza składki na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne w celu prawidłowego przekazania imiennych dokumentów rozliczeniowych do ZUS, oblicza zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i wpłaty na PPK oraz inne zobowiązania pracowników - w celu dokonania prawidłowych potrąceń z wynagrodzeń i realizacji obowiązków płatnika składek, podatków, PPK i innych zobowiązań pracownika - w zakresie wskazanych jednostek organizacyjnych albo ich części bądź wybranej grupy pracowników (IAS, MUCS, pracowników spoza korpusu służby cywilnej i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
- Sporządza i przekazuje odpowiedniemu organowi oraz podatnikowi (ubezpieczonemu), informacje PIT-11 oraz informacje o pobranych składkach na ubezpieczenie emerytalne dla pracowników i osób nieprowadzących działalności gospodarczej w celu realizacji ustawowych obowiązków informacyjnych przez płatnika składek ZUS i podatku PIT - w zakresie wskazanych jednostek organizacyjnych albo ich części bądź wybranej grupy pracowników (IAS, MUCS, pracowników spoza korpusu służby cywilnej i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
- Sporządza zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalnych, rentowych i innych świadczeń o zarobkach w celu realizacji wniosku pracownika albo przedłożenia innym instytucjom i organom państwa.
- Sporządza listy płac dla pracowników dotyczące wypłat świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w celu realizacji wypłat świadczeń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze rachunkowości, finansów lub płac lub powyżej 4 lat w administracji
- Znajomość przepisów prawa regulujących stosunek pracy i stosunek służby funkcjonariuszy celno-skarbowych, składki i świadczenia ZUS, składki na ubezpieczenie zdrowotne, wpłaty na PPK oraz podatek dochodowy od osób fizycznych
- Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość
- Gotowość do uczenia się
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze