Zarządzanie i nadzorowanie planów testów kontroli dostarczanych przez zewnętrznego dostawcę, co obejmuje przegląd wyników testów kontroli oraz informowanie lokalnego kierownictwa i dyrektorów finansowych o istotnych kwestiach i obszarach narażonych na ryzyko. Scisłe zarządzanie interesariuszami wyższego szczebla w zakresie zarządzania ryzykiem i kontroli oraz kierowanie proaktywnym podejściem do ryzyka w organizacji. Przeprowadzanie kompleksowych ocen ryzyka procesowego i analiz braków kontroli w celu zidentyfikowania obszarów wysokiego narażenia, wsparcie w analizie przyczyn źródłowych i dochodzeniach, przegląd i dostosowanie do biznesu planów naprawczych i działań mających na celu zmniejszenie ryzyka lub usunięcie braków. Zapewnianie wiedzy specjalistycznej w zakresie zarządzania.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
Uprawnienia: preferowane doświadczenie zawodowe związane z pracą administracyjno - biurową
Wymagania inne:wymagane 1,5 roku doświadczenia na tożsamym lub podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym; preferowana znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
Miejsce pracy:Poznań
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 17 771 PLN
Najnowsze komentarze