Praca: Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. Rad Sektorowych
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- Pełnienie funkcji opiekuna wybranych Sektorowych Rad ds. Kompetencji w ramach Programu Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), w tym:
- rozliczanie i monitorowanie zawartych umów o udzielenie wsparcia;
- weryfikacja wniosków o płatność, rekomendowanie płatności;
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian do wniosków o dofinansowanie;
- raportowanie nieprawidłowości w ramach realizowanych projektów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- udział w spotkaniach z przedstawicielami Sektorowych Rad ds. Kompetencji oraz przygotowywanie materiałów na spotkania.
- Przygotowanie i aktualizacja aktów prawnych oraz dokumentów programowych do FERS.
- Udział w procesie wyboru i oceny Sektorowych Rad ds. Kompetencji w FERS.
- Ocena wniosków o dofinansowanie oraz rozpatrywanie odwołań projektów wybieranych w trybie konkurencyjnym w FERS.
- Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planów finansowych i sprawozdań.
- Wprowadzanie zmian i aktualizacja procedur wewnętrznych.
- Obsługa Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA EFS) oraz CST2021.
- wykształcenia wyższego (minimum licencjat);
- doświadczenia zawodowego: rok w przypadku Specjalisty, 2 lata w przypadku Starszego Specjalisty, 3 lata w przypadku Głównego Specjalisty w pracy na stanowisku związanym z realizacją projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych UE;
- dobrej znajomość uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z wdrażaniem Funduszy Strukturalnych UE;
- bardzo dobrej znajomości i obsługi pakietu Ms Office;
- umiejętności wyszukiwania informacji i szybkiego uczenia się;
- umiejętności współpracy w zespole;
- umiejętności doskonałej organizacji pracy.
- wykształcenie wyższe w specjalnościach związanych z prawem, ekonomią, administracją lub finansami;
- doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (min. rok);
- dobra znajomość uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z realizacją projektów Europejskiego Funduszu Społecznego;
- doświadczenie zawodowe w pracy w Instytucji Pośredniczącej (min. rok);
- znajomość Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym;
- dobra znajomość systemu informatycznego CST2021.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Najnowsze komentarze