Praca: Specjalista ds. kontrolingu
- Budowanie modeli analitycznych wspierających budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie,
- współudział w projektowaniu i zarządzaniu systemem odpowiedzialnym za zbieranie informacji finansowych wewnętrznych i zewnętrznych,
- udział w procesie przygotowania budżetu przedsiębiorstwa oraz tworzenie jego prognoz,
- dostarczanie informacji niezbędnych do tworzenia budżetów cząstkowych,
- udział w budowaniu systemu sprawozdawczości wewnętrznej na potrzeby zarządcze,
- sporządzanie analiz finansowych, w tym kontrola poziomu kosztów oraz szukanie możliwości ich optymalizacji, monitoring podstawowych wskaźników ekonomicznych przedsiębiorstwa,
- analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa.
- Doświadczenie w pracy w kontrolingu,
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii lub kierunków pokrewnych,
- bardzo dobra znajomość MS Excel, mile widziana na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów i realizację wyznaczonych celów
- samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia.
- Praktyczna wiedza z zakresu kontrolingu, analiz finansowych i budżetowania, sprawozdawczości finansowej i rachunkowości zarządczej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność programowania w Visual Basic.
- Umowę o pracę: I- na okres próbny 3-miesiące, II- na okres 12 miesięcy, III- na czas nieokreślony,
- niezbędne narzędzia pracy,
- rozwój zawodowy w firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje
- ciekawe benefity! - chętnie o nich opowiemy.
Najnowsze komentarze