Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142519

Warunki pracy

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,


- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- krajowe wyjazdy służbowe (2-3 razy w roku),


- praca poza godzinami pracy urzędu (kilka razy w roku),


- zagrożenie korupcją,


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,


- praca w warunkach stresu,


- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Współpracuje z komisjami egzaminacyjnymi i organami samorządów zawodowych w zakresie przygotowania i przeprowadzania egzaminów (przygotowuje pisma i wzory dokumentacji egzaminacyjnej, gromadzi informacje, sporządza zestawienia).
  • Samodzielnie obsługuje w zakresie administracyjno-biurowym zespoły do przygotowania zadań na egzaminy adwokacki, radcowski, notarialny i komorniczy (wykonuje czynności organizacyjne, prowadzi korespondencję, uczestniczy w posiedzeniach, dokonuje korekty techniczno-redakcyjnej zadań i opisów).
  • Samodzielnie obsługuje w zakresie administracyjno-biurowym komisje odwoławcze od wyników egzaminów adwokackiego, radcowskiego, notarialnego i komorniczego (wykonuje czynności organizacyjne, prowadzi korespondencję, przygotowuje projekty postanowień, uczestniczy w posiedzeniach).
  • Sporządza listy osób, które uzyskały pozytywny wynik z egzaminów zawodowych.
  • Rejestruje i dokonuje wstępnej kontroli formalnej odwołań od wyników egzaminów zawodowych.
  • Sporządza statystyki, zestawienia i analizy w zakresie właściwości Wydziału.
  • Udziela odpowiedzi na zapytania i wnioski w zakresie właściwości Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów dot. egzaminów adwokackiego, radcowskiego, notarialnego i komorniczego oraz postępowań w sprawach odwołań od wyników tych egzaminów
  • Umiejętność obsługi programu MS Excel
  • Zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, umiejętność współpracy, komunikacja, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ