Praca: Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy


Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy
Miejsce pracy: Złotoryja
Numer: StPr/24/0309
OBOWIĄZKI:
Bieżące monitorowanie dostępności funduszy umożliwiające pozyskiwanie środków finansowych na realizację przedsięwzięcia/projektu. Analiza aktów prawnych, wytycznych, stosowanych regulaminów i dokumentacji. Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków o dofinansowanie. Opracowanie koncepcji przedsięwzięcia/projektu zgodnie z wymaganiami i wytycznymi dotyczącymi wybranego źródła dofinansowania. Opracowanie i złożenie w wymaganym terminie wniosku o dofinansowanie. Negocjacja warunków dofinansowania. Wprowadzanie korekt i poprawek do wniosków o dofinansowanie na etapie oceny i negocjacji wniosku przez instytucje przyznające dofinansowanie. Opracowanie harmonogramów działań/realizacji poszczególnych zdań w projekcie. Opracowanie budżetu przedsięwzięcia/projektu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera


Wymagania inne:

wykształcenie Wyższe - zarządzanie, finanse, mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania funduszy, doświadczenie zawodowe min. dwuletnie w przygotowywaniu wniosków o finansowanie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość przepisów prawa i wytycznych publokowanych przez instytucje zarządzające funduszami, certyfikaty i świadectwa potwierdzające udział w szkoleniach w zakresie pozyskiwania funduszy

Miejsce pracy:

Złotoryja


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi

APLIKUJ TERAZ