Praca: Inspektor


Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sandomierz
Ogłoszenie o naborze Nr 141937

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • Stanowisko wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,
  • Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30 (8 godzin dziennie),
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • Stanowisko pracy usytuowane jest w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia, na parterze w budynku Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu. Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
     

Zakres zadań

  • nalicza należności pieniężne z tytułu dopłaty do wypoczynku dla policjantów i ich rodzin
  • prowadzi karty ewidencji wypłaconych należności pieniężnych za dojazdy do służby, dopłatę do wypoczynku, równoważnik lub zwrot kosztów przejazdu PKP
  • rozlicza koszty z tytułu podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników policji
  • sporządza w systemie SWOP listy należności pieniężnych
  • rozlicza należności z tytułu stawiennictwa świadka, sprawdza faktury i rachunki biegłych
  • prowadzi pełną gospodarkę i ewidencję Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych
  • prowadzi pełną gospodarkę i ewidencję Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo - Pożyczkowej przy KPP w Sandomierzu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • lub 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo-księgowym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • Znajomość przepisów ustaw z dnia 06.04.1990 r. o Policji
  • Znajomość przepisów ustawy budżetowej
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
APLIKUJ TERAZ