Praca: Referent ds. egzekucji administracyjnej


Referent ds. egzekucji administracyjnej
Opis stanowiska
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt egzekucyjnych;
  • ewidencja tytułów wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym;
  • rozliczanie tytułów wykonawczych, monitorowanie prowadzonych egzekucji, umarzanie postępowań;
  • zbieranie informacji o zobowiązanych, spisywanie protokołów i raportowanie wyników;
  • praca w terenie na obszarze województwa wielkopolskiego.
Wymagania niezbędne: 
  • wykształcenie: średnie - preferowane wyższe;
  • min. 2-letni staż pracy;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera;
  • doświadczenie w zakresie egzekucji administracyjnej.
Wymagania dodatkowe:
  • wiedza specjalistyczna z zakresu ekonomii, postępowania egzekucyjnego w administracji, postępowania administracyjnego;
  • znajomość regulacji prawnych niezbędnych na stanowisku: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o samorządzie województwa, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  • pożądane kompetencje: dobra organizacja własnej pracy, sumienność, dążenie do rezultatów, myślenie analityczne, komunikatywność.
Wymagane dokumenty: 
  • list motywacyjny i CV;
  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz własnoręcznie podpisane oświadczenie i zgoda na przetwarzanie danych osobowych, których wzory dostępne są w zakładce Praca na stronie www.wzgik.pl,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
  • kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. Piekary 17, kod pocztowy 61-823, e-mail: sekretariat@wzgik.pl, tel. 61 858 01 80.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Wielkopolskim Zarządzie Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu to: ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, e-mail: iod@wzgik.pl, tel. 61 858 01 89.
Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji pracownika na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu o naborze. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego.Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych.
Przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani / Pana narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne, jednak ich nieprzekazanie uniemożliwi rozpatrzenie Pani / Pana kandydatury w przeprowadzanym naborze.
APLIKUJ TERAZ