Praca: Specjalista ds. Majątkowych
- Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.),
- Koordynacja procesu windykacji najemców,
- Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy nieruchomości zarządzanych przez pracodawcę,
- Wprowadzanie danych do elektronicznych książek obiektów budowlanych,
- Bieżąca współpraca z innymi działami w zakresie spraw najmu i nieruchomości,
- Raporty i zestawienia ze swojego obszaru działania.
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe – ekonomiczne lub w obszarze administracji,
- Znajomość zagadnień z zakresu procedur administracyjnych, gospodarki nieruchomościami i majątkiem trwałym,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Terminowość i sumienność w realizacji powierzonych zadań,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Prawo jazdy kat. B,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy,
- Nagrody jubileuszowe.
Najnowsze komentarze