Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Raportowania w Zarządzaniu Nieruchomościami
- Przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów dotyczących zarządzania nieruchomościami (np. przychody, koszty eksploatacyjne).
- Tworzenie analiz wspierających optymalizację oraz działania inwestycyjne w obszarze nieruchomości.
- Udział w procesie opracowywania budżetów nieruchomości.
- Analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości na potrzeby decyzji biznesowych.
- Monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji osiąganych wyników.
- Współpraca z działami: finansowym, księgowym i kontrolingu w zakresie danych nieruchomości.
- Identyfikacja i raportowanie trendów oraz potencjalnych ryzyk rynkowych.
- Przygotowywanie danych do sprawozdawczości ESG i innych prawnie wymaganych raportów.
- Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne).
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
- Wysoka umiejętność analizy danych i tworzenia raportów wspierających decyzje biznesowe.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel.
- Dobra organizacja pracy własnej i odporność na pracę pod presją czasu.
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
- Pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- Dużą samodzielność oraz ciekawe wyzwania realizacyjne.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
- Dofinansowanie do studiów (podyplomowe, doktoranckie), szkoleń i uprawnień.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników.
Najnowsze komentarze