Praca: Specjalista / Specjalistka ds. ubezpieczeń majątkowych w Biurze Finansów
- Współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i towarzystwami ubezpieczeniowymi
- Przygotowywanie dokumentacji w zakresie pozyskania ubezpieczeń
- Przygotowywanie wniosków dotyczących wystawienia polis ubezpieczeniowych i innych dokumentów ubezpieczenia
- Prowadzenie rejestru likwidacji szkód
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie ubezpieczeń
- Przygotowywanie zestawień i raportów związanych z obszarem ubezpieczeń na potrzeby zarządcze i sprawozdawcze
- Sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami oraz prowadzenie spraw oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
- Obsługa systemu SAP, w tym rejestrowanie i kontrola merytoryczne kontraktów, zamówień, dokumentów księgowych
- Prowadzenie rejestru zabezpieczeń
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki, mile widziane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, prawo
- Dwuletnie doświadczenie zawodowe
- Dobrą znajomość środowiska MS Office
- Znajomość obsługi systemu SAP FI
- Znajomość produktów ubezpieczeniowych dedykowanych dla klientów korporacyjnych – mile widziana
- Umiejętność analizy dokumentacji, w tym polis i umów ubezpieczenia – mile widziana
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Najnowsze komentarze