Praca: Inspektor


Urząd Miasta Czeladź
Inspektor
Miejsce pracy: Czeladź
Numer: StPr/25/0900
OBOWIĄZKI:
1. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i programów krajowych.2. Koordynacja realizacji projektów (monitorowanie, raportowanie, rozliczenia).3. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.4. Organizacja i rozliczanie dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych.5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, szkołami, przewoźnikami i instytucjami zewnętrznymi.6. Przygotowywanie sprawozdań, raportów, analiz oraz wniosków o płatność.7. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe6. Posiada wykształcenie średnie i minimum 5 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 latastażu pracy7. Wiedza specjalistyczna/umiejętności:a) znajomość KPA, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Prawo oświatowe,o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych,b) biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, finanse.2. Doświadczenie zawodowe / staż pracy: Doświadczenie w administracji publicznej. Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE lub krajowych.Ukończone szkolenia z zakresu funduszy UE lub zamówień publicznych.

Miejsce pracy:

Czeladź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 do 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ