Wielu osobom załatwienie jakiejkolwiek sprawy w banku kojarzy się z godzinnym oczekiwaniem w kolejce, problemami i ogólnie trudnościami z załatwieniem sprawy. Takie podejście u wielu osób być może pozostało z czasów, kiedy bankowość internetowa na dobre się nie rozhuśtała. Odkąd dosłownie każdy może dokonać większość operacji nie wychodząc z domu, odtąd w bankach nie ma już takich kolejek, jakie zdarzały się być za dawnych czasów.
Czy zdarzają się jednak takie sytuacje, które wymagają od klienta zjawienia się w banku i dokonanie odpowiedniej operacji? Pewnie takie sytuacje znalazłyby się. Są też sytuacje, które pomimo wprowadzenia usprawnienia przez bank, klienci wolą wykonać jednak w banku. Pomimo tak wielu wpłatomatów, wielu klientów nadal woli przynieść pieniądze do placówki i na miejscu poprosić o zaksięgowanie kwoty. Do banku często ludzie przychodzą również po to, aby wykonać przelewy na większą kwotę, albo zlecić przelew stały. Pomimo, że spokojnie wszelkie operacje można samodzielnie wykonać po zalogowaniu się na swoje konto internetowe, to jednak wielu klientów twierdzi, że jeśli załatwi sprawę z Pracownikiem Banku, wtedy będzie mogło spać spokojnie.
Wielu klientów starszej daty z pewnością woli udać się do banku, ponieważ często wykonanie zwykłego przelewu w panelu internetowym, po prostu ich przerasta. A być może część osób, które na co dzień siedzą w domu, lubią ładnie się ubrać i udać się na wizytę do banku, gdzie przy zaproponowanej filiżance kawy spotkać się z tym niezwykle uprzejmym Doradcą Bankowym.
Chyba nie we wszystkich bankach nie ma tych kolejek ;). Byłam ostatnio w jednym z wiodących banków założyć konto osobiste. W kolejce czekałam aż godzinę. Fakt, większość klientów to starsi ludzie. Ale co się naczekałam to moje.