Praca: Starszy Analityk Finansowy


Starszy Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Jasionka
Zakres obowiązków:
  • przygotowanie i współprowadzenie procesu budżetowania dla jednostek organizacyjnych (MPK) oraz planu finansowego spółki w uzgodnionym formacie w ujęciu rocznym;
  • współpraca z wszystkimi działami w zakresie uzgadniania założeń na kolejny rok, okres do planu finansowego;
  • omawianie założeń i uzyskanych wyników z zarządem i właścicielami MPK;
  • kontrola realizacji planu, analiza przyczyn powstałych odchyleń – analiza miesięczna, kwartalna;
  • prowadzenie plików budżetowych (sprawozdania finansowe pro forma) i plików kontrolnych;
  • przygotowywanie materiałów, analiz wg ustalonego zakresu i harmonogramu oraz analiz tematycznych w zależności od potrzeb;
  • bieżąca i ciągła współpraca z działem księgowości, finansów, działem handlu, zespołem remontów i inwestycji;
  • przygotowywanie analiz i raportów dla bezpośredniego przełożonego (Dyrektor Pionu Ekonomicznego)
  • przygotowywanie i rozwój narzędzi informacji zarządczej w spółce oraz udział w procesie cyfryzacji procesów spółki.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii;
  • min. 10 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;
  • znajomość analizy finansowej przedsiębiorstw, zagadnień księgowych, zasad rachunkowości zarządczej;
  • doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych i ocenie ryzyka potencjalnych inwestycji, tworzenie strategii inwestycyjnych oraz zarządzanie portfelami inwestycyjnymi;
  • dobra, praktyczna znajomość MS Excel (formuły, tabele przestawne, wizualizacja danych) i MS Power Point (umiejętność tworzenia prezentacji menedżerskich);
  • praktyczna znajomość systemów księgowych (najlepiej Comarch Optima, Comarch BI), umiejętność korzystania z danych księgowych w różnych przekrojach;
  • umiejętność pracy pod presją czasu, ścisłe przestrzeganie terminów na raportowanie;
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność współpracy interdysplinarnej z różnymi pionami w spółce (zakupy, inwestycje, umowy z kontrahentami, działalność operacyjna);
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu, nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień w procesach zarządczych;
  • rzetelność, mocne poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar pracy, kultura osobista, sumienność;
  • posiadanie certyfikatów branżowych, takich jak np. CFA, ACCA będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • umowę o pracę, 
  • niezbędne szkolenia i certyfikaty, 
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, 
  • pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
  • pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Wymagane dokumenty:
  • CV + list motywacyjny,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).
APLIKUJ TERAZ