Kontroler finansowy (k/m)
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Finansowej
Zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z harmonogramem i procesem sprawozdawczości w Grupie Spółek sporządzanie i kompletowanie dokumentacji konsolidacyjnej kontakt z audytorami i wsparcie zespołu w pracach związanych z audytem udział...
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Finansowej
Zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z harmonogramem i procesem sprawozdawczości w Grupie Spółek sporządzanie i kompletowanie dokumentacji konsolidacyjnej kontakt z audytorami i wsparcie zespołu w pracach związanych z audytem udział...
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Finansowej
Zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z harmonogramem i procesem sprawozdawczości w Grupie Spółek sporządzanie i kompletowanie dokumentacji konsolidacyjnej kontakt z audytorami i wsparcie zespołu w pracach związanych z...
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Finansowej
Zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z harmonogramem i procesem sprawozdawczości w Grupie Spółek sporządzanie i kompletowanie dokumentacji konsolidacyjnej kontakt z audytorami i wsparcie zespołu w pracach związanych z...
Dyrektor Finansowy / Dyrektor Finansowa – branża górnicza
Opis stanowiska i zakres obowiązków: o dpowiedzialność za kształtowanie i realizację strategii finansowej firmy, z arządzanie przepływami pieniężnymi, cash-flow spółki, prognozowanie, zarządzanie płynnością i optymalizacja kapitału obrotowego , i dentyfikacja oraz zabezpieczanie...
Pracownik ds. analiz biznesowych i raportowania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analiza danych i raportowanie wykorzystania środków otrzymanych przez Spółkę, w tym dokapitalizowania i kredytów bankowych, nadzór na obiegiem dokumentów, raportowanie biznesowe i przygotowywanie analiz ad-hoc, udział w realizacji projektów...
Szef Placówki Bankowej
Jeśli potrafisz: zarządzać Zespołem i realizacja planów sprzedażowych podległej Placówki Bankowej planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Placówki i Rynku nie są Ci obce dobierać metody i narzędzia podnoszące efektywność sprzedażową, Zaaplikuj! Nasze wymagania...
Szef Placówki Bankowej
Jeśli potrafisz: zarządzać Zespołem i realizacja planów sprzedażowych podległej Placówki Bankowej planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Placówki i Rynku nie są Ci obce dobierać metody i narzędzia podnoszące efektywność sprzedażową, Zaaplikuj! Nasze wymagania...
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń finansowych inwestycji
Zakres obowiązków analiza budżetów kontraktów budowlanych oraz kontrola kosztów ich realizacji i zgodności z założeniami budżetowymi analiza odchyleń w realizacji harmonogramów rzeczowo finansowych, przygotowanie prognoz finansowych monitorowanie i kontrola wykonanych planów...
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń finansowych inwestycji
Zakres obowiązków analiza budżetów kontraktów budowlanych oraz kontrola kosztów ich realizacji i zgodności z założeniami budżetowymi analiza odchyleń w realizacji harmonogramów rzeczowo finansowych, przygotowanie prognoz finansowych monitorowanie i kontrola wykonanych planów...
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń finansowych inwestycji
Zakres obowiązków analiza budżetów kontraktów budowlanych oraz kontrola kosztów ich realizacji i zgodności z założeniami budżetowymi analiza odchyleń w realizacji harmonogramów rzeczowo finansowych, przygotowanie prognoz finansowych monitorowanie i kontrola wykonanych planów...
Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Strategii
Główne zadania: Przygotowanie i prowadzenie wybranych ewaluacji za które odpowiada PARP, zgodnie z Planem ewaluacji, w tym: przygotowanie dokumentacji merytorycznej i metodologicznej; nadzorowanie merytoryczne realizowanych badań przez wykonawcę zewnętrznego; realizacja badań wewnętrznych...
Kosztorysant budowlany
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za sporządzanie kosztorysów i przygotowanie ofert wykształcenie średnie budowlane , udokumentowane 2- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku umiejętność kosztorysowania i przygotowania dokumentacji przetargowej –ofert...
Księgowa / Księgowy do KPiR
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość programu...
Księgowa / Księgowy
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w ramach...
Pracownik do Działu Zamówień Publicznych
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi wykształcenie wyższe prawnicze lub minimum 6-o miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z...
Specjalista ds. dotacji publicznych
przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej; monitoring poprawności wydatkowania środków zgodnie z umową; terminowe przygotowywanie aktualizacji wniosków, planów po zmianach oraz ich rozliczanie; bieżący kontakt z podwykonawcami projektów; obsługa administracyjna dokumentów projektowych oraz...
Najnowsze komentarze