Księgowa / Księgowy z językiem angielskim

Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów (głównie walutowych) rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji rozliczanie kart służbowych kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym przygotowywanie płatności w systemie SDD księgowanie wyciągów bankowych...

Analityk kredytowy ds. Klientów indywidualnych

Twój zakres obowiązków Analizowanie i ocena wniosków kredytowych Klientów indywidualnych Podejmowanie decyzji kredytowych (kredyty gotówkowe, limity w rachunkach ROR, karty kredytowe) Przeprowadzanie weryfikacji informacji finansowych i majątkowych Klientów Uczestnictwo w warsztatach...

Trainee in O2C

About the job: Join our Order to Cash Department and become a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient...

Pracownik działu wycen z językiem angielskim

tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych. zmysł techniczny, wykształcenie min....

Pracownik ds. obsługi umów i przetargów (w branży automatyki)​

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...

Kontroler znaków pieniężnych (liczarz)

Centrum Zarządzania Gotówką

Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...

Financial Operations Specialist - Global Member Support (Danish / Swedish / German / French / Dutch)

About the role To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...

Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...

Standardization PMO Consultant

Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for...

Standardization Project Leader

Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...

US Client Service Delivery Administrator

What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies Making analytical recommendations and interpretations of received data Ensuring data accuracy from vendors Working closely with internal teams to deliver excellent...

Specjalista ds. Controllingu

czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas! Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji...

Kontroler Finansowy

Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...

Kontroler Finansowy

Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...

Kontroler Finansowy

Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...