Specjalista ds. Fakturowania

wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...

Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...

Kierownik ds. kontrolingu

Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze...

Specjalista ds. rozwoju biznesu

inicjowanie, rozwijanie, współpraca i wsparcie w tworzeniu nowych rozwiązań w systemie obsługi klientów, bieżące wsparcie pracowników sprzedażowych w rozwiązaniach systemowych obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, generowanie baz klientowskich oraz danych i informacji pomocnych w...

Senior Auditor

Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień...

Specjalista ds. Księgowości

Opis stanowiska: kontrola i dekretacja dokumentów księgowo-finansowych przygotowywanie przelewów bankowych kontrola czynności z zakresu VAT oraz sporządzanie dekretacji podatkowych analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald kont księgowych w tym sald...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowanie materiałów i danych do planu inwestycji i remontów, Terminową realizację przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych, Kompletowanie materiałów wyjściowych, koncepcji, studiów wykonalności, projektów budowlanych...

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań. Oczekujemy (wymagania konieczne):...

GO Controller

About the department: The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland. Global Operations Controlling in CPBC is part of worldwide Global Operations (GO) Finance Organization. We cooperate with Production Sites, Sales Subsidiaries and Head Quarter, where we perform business and...

Fakturzysta

Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości. Wymagania: Wykształcenie wyższe z księgowości/rachunkowości....

Kontroler finansowy (k/m)

Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...

Doradca Klienta w branży bankowej

Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Co oferujemy:...

Transition Project Leader

General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...

Starszy specjalista ds. dokumentacji kredytowej

na czas określony Departament Dokumentacji Kredytowej

Starszy specjalista ds. dokumentacji kredytowej

na czas określony Departament Dokumentacji Kredytowej

Specjalista ds. umów handlowych i przetargów

Najważniejsze zadania na tym stanowisku to: czynne uczestnictwo w postępowaniach wg ustawy oraz poza ustawą PZP na każdym etapie procesu (począwszy od analizy dokumentacji dot. postępowania aż do podpisania umowy) przygotowanie umów handlowych i ich analiza pod względem potencjalnego...

Audytor/starszy audytor ds. klientów detalicznych

na czas określony Departament Audytu Wewnętrznego